niedziela, 20 marca 2016

FOGDANCING x SILESIA

Jeśli myślicie, że znacie już każdy zakamarek w Silesia City Center, udowodnię Wam, że jesteście w błędzie. Ostatnio odwiedziłam cztery absolutnie nowe salony! Cztery zupełnie różne. Dwa powiązane z ubraniami, jeden z pielęgnacją dłoni i jeden z akcesoriami. Sprawdźcie, o jakich salonach mowa.





Pierwszy brand, wydawać by się mogło, oferuje nam modę sportową. Ale czy na pewno? Odwiedzając salon Lacoste na własnej skórze przekonałam się, że stereotypowe myślenie nie popłaca. Udało mi się stworzyć kilka ciekawych zestawów na różne okazje. Na wiosenny wypad za miasto, na zakupy, uczelnię, randkę lub do pracy. Przeczytajcie pełny wpis dotyczący trendów, podzielony na kolory i stylizacje.
Link do wpisu - klik.



Salon SWISS. Będąc tam, skupiłam się na marce KENZO. Wybrałam pięć najciekawszych modeli, by pokazać Wam, jak prezentują się na ręce - ABSTRACT TIGER, TIGER HEAD, DIX HUIT, 2x 7 POINT. Najciekawszy wydaje się TIGER HEAD - duży, opalizujący niebieski na grubej bransolecie [stal szlachetna], z wizerunkiem tygrysa na środku tarczy. To doskonały wybór, szczególnie, że niebieski to kolor sezonu wiosna-lato 2016. To propozycja dla odważnych. Ci, którzy cenią sobie klasykę, powinni wybrać 7 POINT - minimalistyczny zegarek na skórzanym  lub metalowym pasku - DIX HUIT. Jeśli szukacie dla siebie idealnego zegarka, takiego, by wyróżniał się w tłumie, zajrzyjcie do SWISS.
Link do wpisu tutaj - klik


W jakim salonie zrobić zakupy, by podkręcić swoją kobiecość do maksimum? Wybierz Guess by Marciano. Miałam okazję przymierzyć najnowszą kolekcję zaraz po tym, gdy przybyła do salonu. Robiąc mały review doszłam do wniosku, że jest w swym charakterze jest bardzo włoska. Znajdziemy w niej ognistą czerwień, głęboki turkus, szarości, dużo czerni i bieli. Dla mnie marka GUESS to przede wszystkim piękne dodatki, dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy zobaczyłam w salonie kluczowy element kolekcji - IT BAG - Cate Bag. Zobaczcie kampanię, związaną z ów torebką, do której zostały zaproszone najpopularniejsze europejskie blogerki, w tym jedna Polka - Jessica Mercedes [klik]! Salon obfituje we wszystkie kolory tego fasonu torebki, w tym również hit sezonu - musztardowy. Ja jednak stawiam na klasykę i wybieram czerń. Przekonajcie się, jakie stylizacje stworzyłam z wykorzystaniem najnowszej kolekcji. Jedno jest pewne. Są ultrakobiece.
Cały wpis znajdziecie tutaj - klik


Gdzie pójść, by zadbać o dłonie i paznokcie? Klinika Pięknych Dłoni jest krótko po remoncie, wszystko jest nowe i piękne, w barwach bieli, czerni i czerwieni. Miałam okazję skorzystać z kilku świetnych zabiegów pielęgnacyjnych. Przeczytajcie cały wpis, przekonując się, jakie to zabiegi. Odwiedzając Klinikę, skorzystałam zabiegu pielęgnacyjnego dłoni SPA Azjatycka Wiśnia i manicure. Najpierw kosmetyczka zajęła się polerowaniem i opiłowaniem paznokci, by nadać im wybrany kształt - jak wiecie, jestem zwolenniczką kwadratowych z zaokrąglonymi bokami. Następnie wykonała peeling. Prawdziwym hitem była 'azjatycka wiśnia'. To masaż dłoni woskiem. Pachnie zniewalająco. Ostatnim etapem był manicure. Kosmetyczka wybrała dla mnie topowy kolor. Lakier, połączony z utwardzaczem powinien utrzymywać się na paznokciach 7 dni. Tak też jest w rzeczywistości. Paznokciom niestraszne pranie, zmywanie naczyń ani porządki domowe. Lakier nie odpryskuje, jest bardzo trwały.
Relację z wizyty w salonie zobaczysz tu - klik


3 komentarze:

  1. pazurki bardzo ładne, klasyczne :)
    https://pandastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. love your Outfits!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń